نقطه سرخط

تلفیق دنیای مجازی ,علوم ,احساسات و تجربیات

نقطه سرخط

تلفیق دنیای مجازی ,علوم ,احساسات و تجربیات

مشوش استــ حــالم
خیــال رفتــنـ دارمـ

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

20بهمن 97

سال 89 بود که برای تحصیلات دانشگاهی اومدم تهران ، بهمن سال 1389 و الان بهمن سال 1397 هستش یعنی 7 سال هستش که تنها زندگی میکنم 

بعضی وقت ها دیوار ها ی خونه هم از این تنهایی ممتد زبون به گلایه باز می کنند ولی خب من گلایه ای نکردم ، این روز ها وقتی توی جمع قرار میگیرم  ناراحتم ، انگار باید تموم زندگیم سکوت باشه و لا غیر . عادت خودش درد بدیه ولی خب خودم فکر میکردم که توی این 7 سال به این شرایط عادت کردم 

عادت کردم که خودم باشم و خودم

این دیوار بشه چاه درد دل هام و شب های خیلی بلند که از یه جایی به بعد دیگه ساعت ها از حرکت می ایستند شروع به نوشتن کنم . در حالی که نمی دونم مخاطب نوشته هم کی هستش و برای چی داره از کنار خونه ی مجازی من رد میشه

  • کامیاب خوش اقبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی